O Nama

Adria field d.o.o. za investicije, trgovinu i usluge osnovana je 1990. godine sa sjedištem u Zagrebu. Bavimo se prijevozom robe i ljudi u gradskom i međugradskom prometu. Kroz sve ove godine razvili smo se u renomiranu firmu poznatu po kvaliteti izvršene usluge. Svojim strankama u svakom pogledu želimo osigurati sigurnu, kvalitetnu i brzu uslugu. Ugled i profesionalnost poduzeća Adria field d.o.o. rezultat je dugogodišnjeg rada i iskustva, pomno odabranih djelatnika te neprestano usavršavanje. Time nastojimo ispuniti potrebe sve zahtjevnijeg tržišta. Ukoliko želite saznati više o našim uslugama ili vas zanima nešto što niste našli na našim stranicama ispunite naš on-line obrazac i očekujte naš odgovor.

Naša Misija

U ovih 27 godina našeg postojanja uspjeli smo steći sva potrebna iskustva kako bismo mogli kvalitetno i sigurno obavljati naš posao. Naš primarni cilj jest zadovoljstvo naših klijenata koji nam daju svoje povjerenje. Stoga činimo sve kako bismo udovoljili Vašim potrebama.

Podaci

OIB: 92550814969

MBS: 080214772

Trgovački sud u Zagrebu

Žiro račun: HR602360000-1101352325 Zagrebačka banka d.d.

SWIFT code : ZABAHR2X

Temeljni kapital: 609.600,00 HRK (uplaćen u cijelosti)

Česta Pitanja

  • Kako dogovoriti termin prijevoza?

    Termin prijevoza možete dogovoriti pozivom na broj 098 9156 061 ili nas mozete kontaktirati putem našeg kontakt obrasca. Molimo Vas da napravite popis predmeta koji se prevoze prije nego što nas kontaktirate.

  • U kojem vremenskom razdoblju se može dogovoriti termin prijevoza?

    Dostupni smo svaki dan, uključujući vikende i praznike, od 07:00h do 21:00h. Za naknadne promjene ćemo Vas obavijestiti.

  • Jeste li točni u dolasku na dogovoreni termin?

    Točnost i organiziranost su naša vrlina. Vrijeme naših klijenata nam je najbitnija stavka u našem poslu. Stoga na dogovorene termine dolazimo isključivo bez kašnjenja i na vrijeme!

  • Jesu li moje stvari u prijevozu pravilno zaštićene?

    Namještaj se u prijevozu pravilno i pomno smišljeno sprema u vozilo, te se po zahtjevu klijenta može i dodatno zaštititi pomoću zaštitne folije.

  • Trebam li spustiti stvari ispred ulaza zgrade/kuće prije dogovorenog termina?

    Bilo bi poželjno da, ukoliko su povoljne vremenske prilike, prije prijevoza spustite sve stvari kako biste nam omogućili brži i lakši prijevoz na određenu destinaciju. Naravno, ukoliko nije drugačije dogovoreno.

  • Zbrinjavate li stari namještaj?

    Stari namještaj odvozimo i zbrinjavamo u skladu s pravilnikom Republike Hrvatske donesenim od strane Ministarstva zaštite okoliša i prirode o gospodarenju otpadom NN 23/14, 51/14, 121/15, 132/15 te sukladno zakonima donesenim od strane Europske unije. Više na europa.eu.

  • Imate li radnike za utovar i istovar robe?

    Imamo tim stručnih i fizički spremnih ljudi koji kvalitetno obavljanju svoj posao te posjeduje svu adekvatnu opremu koja im je potrebna da uspješno i sa sigurnošću obave zadani posao.

  • Prevozite li specijalni teret?

    Bavimo se prijevozom skupog namještaja, umjetnina, staklenih površina i drugih specijalnih tereta. Molimo Vas da nas za detaljnije informacije kontaktirate putem obrasca

  • Mogu li vam dati potpuno povjerenje nad svojim stvarima?

    Povjerenje naših klijenata nam je primarni cilj u prijevozničkom poslu. Stoga činimo sve kako bismo osigurali Vaše stvari i zadobili Vaše povjerenje.

  • Nudite li dostavu iz dućana s namještajem, skladišta i slično?

    Nudimo dostavu iz dućana s namještajem, skladišta i drugih robnih terminala. Dogovorite dostavu već danas putem kontakt obrasca ili pozivom na broj 098 9156 061 .

  • Nudite li dostavu iz IKEA-e?

    Nudimo dostavu robe iz IKEA robne kuće. Dogovorite prijevoz već danas putem kontakt obrasca ili pozivom na broj 098 9156 061 .

  • Nudite li međugraske dostave/prijevoze?

    Nudimo prijevoz i dostavu robe po cijeloj Republici Hrvatskoj. Za više informacija nam se javite putem kontakt obrasca ili na broj 098 9156 061 .

  • Vršite li dostave za firme?

    Nudimo dostavu i prijevoz za firme. Dogovorite prijevoz već danas putem kontakt obrasca ili pozivom na broj 098 9156 061 .

  • Radite li vikendom i praznicima?

    Radimo svaki dan od 07:00h do 21:00h uključujući vikende i praznike, ukoliko drugačije nije navedeno.

  • Nudite li prijevoz/dostavu robe na lokacije koje su u pješačkoj zoni?

    Posjedujemo specijalnu dozvolu Grada Zagreba koja nam omogućuje dostave na lokacije užeg dijela grada u kojemu je zabranjeno kretanje motornim vozilima.

  • Posjedujete li adekvatnu opremu i stručno znanje za kvalitetno obavljanje posla?

    Sigurnost i zadovoljstvo naših klijenata su nam najvažniji, zbog toga posjedujemo svu opremu potrebnu za kvalitetno i stručno obavljanje posla. Naša vozila su redovno servisirana i naši radnici posjeduju sve potrebne fizičke vještine kako bi uspješno i kvalitetno obavili svoj posao.

  • Koja sredstva koristite kako biste zaštitili namještaj?

    Namještaj prevozimo u zatvorenim vozilima tako da su zaštićeni od vanjskih utjecaja kiše, sunca, UV zraka i slično. Nadalje, koristimo zaštitne folije i kutije kako bismo zaštitili osjetljive predmete od oštećenja u transportu.

  • Vozite li zeleni otpad?

    Vozimo zeleni otpad i zbrinjavamo u skladu s pravilnikom Republike Hrvatske donesenim od strane Ministarstva zaštite okoliša i prirode o gospodarenju otpadom NN 23/14, 51/14, 121/15, 132/15 i zakonima donesenim od strane Europske unije. Više na europa.eu.

  • Počistite li za sobom prilikom odvoza starog namještaja?

    Odvozom starih ormara, kauča, regala, kreveta, kuhinjskih elemenata, vrata od soba i drugih stvari često zna stvoriti popriličan nered. Stoga smo se pobrinuli da svako naše vozilo sadrži potrebne alate kako bismo mogli očistiti nered koji smo ostavili za sobom.

  • Odvozite li bijelu tehniku i elektroničku opremu?

    Odvozimo sve predmete bijele tehnike i elektroničke opreme te ih zbrinjavamo u skladu s pravilnikom Republike Hrvatske donesenim od strane Ministarstva zaštite okoliša i prirode o gospodarenju otpadom NN 23/14, 51/14, 121/15, 132/15 te sukladno zakonima donesenim od strane Europske unije. Više na europa.eu.

  • Čime se sve bavite?

    Naša djelatnost je brza dostava, odvoz kauča, ormara, bijele tehnike, informatičke opreme, brzi prijevoz robe, montaža/demontaža namještaja, dostava za firme, prijevoz namještaja, ploča, utovar i istovar robe, prijevoz cijevi i mnoge druge. Molimo Vas da nas za detaljnije informacije kontaktirate putem obrasca.

Tijek poslovanja

Zašto Odabrati Nas?

Dugotrajnost

Naša firma postoji već 27 godina te posjedujemo sve potrebne vještine za stručno i profesionalno obavljanje posla.

1.

Najbolja Usluga

Posjedujemo tim stručnjaka profesionalno obučenih kako bi uspješno obavljali svoj posao također nudimo razne usluge po najpovoljnijim cijenama.

2.

Najjeftinije Cijene

Uvijek nastojimo osigurati najnižu moguću cijenu za naše klijente. Cijene variraju ovisno o zahtjevima klijenta.

3.

Ozbiljnost

Povjerenje naših klijenata su nam izrazito važan faktor u vođenju posla. Stoga činimo sve kako bismo sigurno i na vrijeme obavili dogovoreni posao.

4.

Profesionalnost

Organiziranost i stručnost u našem poslu su naše vrline koje smo stekli u ovih 27 godina obavljanja posla. Stečeno iskustvo svakodnevno primjenjujemo u obavljanju posla.

5.

Dostupnost

Dostupni smo svaki dan u tjednu i možete nas kontaktirati putem kontakt obrasca ili pozivom na broj 098 9156 061

6.